środa, 25 kwietnia 2007

Lista programów i WAP


  • Niedawno załorzyłem stronkę WAP wpg.pl/bluejack lub http://wpg.pl/bluejack można wchodzić również z PC i telefonu :p
    Na stronce na razie tylko pliki do Bluejackingu do ściągnięcia, między innymi dlatego iż wiele osób niema kable lub innych środków do przesłania do komórki na razie tylko java i symbian niedługo reszta i jeszcze coś :]
  • Do Chomika trafiło kilka nowych programików
  • Zacząłem robić porządna listę z programami, na razie za dużo o nich informacji niema, opis i instrukcje też mi trudno napisać ponieważ drugie telefon jest tylko w wekenndy a w tedy są dużo ciekawsze zajęcia [szkoła :p], ale liczę na AdSens na tej stronce i na pierwszą wypłatę.


BTExplorer-
Spolszczenie BTExplorer[Zagi]
+Pozycja obowiązkowa w arsenale bluejackera

EasyJackv2- Spolszczenie EasyJack2 [mopsik87], EasyJackv2PL wersja z linkiem do tego forum
+Pozycja obowiązkowa w arsenale bluejackera

BT info, FTP_BT- Spolszczenie BT info, FTP_BT[mopsik87]
+Pozycja obowiązkowa w arsenale bluejackera

MobliLuck- Strona programu


btbrowser- btbrowser

BtBrowser2- BtBrowser2,Strona programu


My2Thing- Strona programu,My2Thing 1.1


Valhallachat- Strona programu,Valhallachat


Blooover- Strona programu,Blooover


Blooover2- Strona programu,Blooover2


Blooover2b- Strona programu,Blooover2 Breeeder edition


Blue_Chat- Blue_Chat


BluetoothMessenger- BluetoothMessenger


Chat2U- Strona programu,Chat2U


EasyJack- Strona programu,EasyJack


MSI JAVA- MSI JAVA


QuickIM- QuickIM


BlueRoom- BlueRoom


BT DISCOVER- BT DISCOVER


Freejack- Freejack


SMOB-Strona programu





Aplikacje na Symbiana



Blueradar 1.05.sis-Blueradar+1.05.sis,BlueRadar v1.10,Strona programu


DreamChat-DreamChat


bluetracker2_1.0-bluetracker2_1.0


BT jack-BT jack


btsnoop-btsnoop


mobiflirt-mobiflirt


MobiLuck-MobiLuck


Nokia Sensor-Nokia Sensor


XBlue-XBlue



Aplikacje na PalmOS


BlueJacker- BlueJacker


BlueJacker- BlueJacker,Strona Pogramu


btclass- btclass,Strona Pogramu


beampro- Strona Pogramu


Blue Fang- Blue Fang v1.7,Strona Pogramu


bluej- bluej,Strona Pogramu


InkStorm- Strona Pogramu


BlueChat- BlueChat,Strona Pogramu


BlueBoard- BlueBoard


BlueBoard- BlueBoard


Smurf- Smurf



Aplikacje na Windows Mobile


BlueChat- BlueChat,Strona Pogramu


Bluezard- Strona Pogramu


smart file acceptor- Strona Pogramu


Sniper Smartphone- Strona Pogramu


Sniper PocketPC- Strona Pogramu


my2thing- Strona Pogramu


smurf- Strona Pogramu


2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Za pomocą programu pobranego z tej strony otrzymałem na mój telefon groźbę, którą można potraktować jako groźbę karalną.

Dzisiaj zgłosiłem sprawę do prokuratury (nie mam daleko). W zgłoszeniu podałem stronę wpg.pl/bluejack jako źródło, z którego pobrano program służący do bluejackingu.
Pozdrawiam i życzę owocnego spotkania z Policją

mopsik87 pisze...

Witam, przykro mi iż otrzymałeś wiadomość która ci się nie spodobała.
Ogolnie mam do ciebie pytania odnoście wpisu.
1. skąd masz pewność iż wiadomość która dostałeś została wysłana z programu który niby można pobrać z "tej" strony?
2. Skąd jesteś pewien iż źródłem jest podana przez ciebie strona?
Ja wstawiam aplikacje które są ogólnie dostępne w internecie więc jak już to do autora proszę podawać adres.

Poza tym mam nadzieje iż wiesz że nie trzeba mieć żadnych programów aby wysyłać wiadomości.